مدیر تیم فوتبال کره جنوبی می‌گوید به خاطر امکانات نامناسبی که ایران در اختیار ما قرار داده است، دستمان به شکایت به فیفا هم بند نیست.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کره جنوبی در حالی روز شنبه اولین تمرین خود را قبل از بازی با تیم ایران در زمین ورزشگاه آرارات انجام داد که کیفیت پایین چمن و نور کم استادیوم باعث اعتراض کره‌ای‌ها شده است.

مدیر تیم کره جنوبی در این خصوص گفت: ما سه زمین را به فدراسیون ایران پیشنهاد کرده بودیم که با هیچکدام از آنها موافقت نشد بخصوص زمین کمپ تیم ملی که فدراسیون ایران اعلام کرد در دست تعمیر است.

در ادامه صحبتهای این مسئول تیم کره جنوبی آمده است: ما حتی نمی‌توانیم در این خصوص از ایران به فیفا شکایت کنیم چرا که چنین مقررات در فیفا دیده نشده است.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۸ روز سه شنبه این هفته در ورزشگاه آزادی و در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    قطر و ازبکستان و عراق و تایلند هم با همین امکانات دارن در ایران بازی می کنن این چه اراجیفی هست کره ای ها ردیف کردن!؟
  • مجید ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    0 0
    تهدید را تبدیل به فرصت کنیم. "بازی ایران کره جنوبی در شب شهادت امام حسین (ع) تهدیدی است که ممکن است حرمت امام حسین شکسته شود.
  • محمد ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    0 0
    متاسفانه حرف آنها واقعیت دارد و نالایقی و بی مسئولیتی در ایران یک واقعیت تلخ می باشد
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    0 0
    کره چی میگه این وسط؟؟؟؟؟اعصایم داره خورد میشه ها
  • حسین ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    0 0
    به هیچ وجه شایسته نیست با کره ای‌ها بد برخورد کنیم و احتیاجاتی که دارند را در اختیارشون نگذاریم چون: ۱- اینها مهمان ما هستند و ایرانیها به گرامی‌ داشتن و تکریم مهمان معروف هستند , این در همه جای دنیا یک فرهنگ بسیار برگزیده هست و باید اون را همیشه حفظ کنیم. ۲-کره هم دولتش و هم مردمش همیشه به مردم ایران علاقه داشتند و احترام گذاشتن ، مهمترین خیابان سئول به اسم خیابان تهران هست همین نشانه مثبتی هست. ۳- مسابقه در ماه محرم و روز تاسوعا و به عبارتی شب عاشورا هست و همین باعث انعکاس جهانی‌ این ایام می‌شه و باید فرهنگ عاشورایی داشت ،یادمون باشه تکریم و رعایت حال مهمان چقدر مهم هست که مسلم ابن عقیل (ع) به دلیل اینکه ابن زیاد مهمان بود در منزل هانی‌ او‌را نکشت با اینکه طرف ابن زیاد و طاغوت زمان بود با این وجود حرمت مهمان را حفظ کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس